23 grudnia 2008

Magia Świąt...


Właśnie. Święta to taki miły czas, między innymi podarunków. W związku z czym ostatnio zostaję obdarowywana i daruję:). Jeśli o mnie chodzi głównie rakuję:

Pierwszy scrap, z silnie, nie ukrywam, kuszącego zestawu "Sweet" freebie by Lily designs
, tatam:

"Sweet"

Znajdziesz tutaj.

Rak dla mojej koleżanki z serdecznymi pozdrowieniami:)



I jeszcze jeden z uroczego zestawu Noshay design freebie , tatam:

"Urban Poem"

Znajdziesz tutaj.

Rak dla Agrafki


Z tą pracą wiąże się nie lada uciecha i kolejny upominek:) - hm czy ja, aby na pewno byłam taka grzeczna? ;)
Powyższy scrap, został wyróżniony w Gallery Standouts na DST. Hura, hura, hura!!! To najpiękniejszy prezent dla początkującej scraperki. Dziękuję Brydko:):):).

1 komentarz:

  1. No to pewnie niebawem zaszalejesz i ze swoim prezentem, więc JA czekam ;*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)