10 stycznia 2009

Konkursowo...wyzwaniowo...:)


Z lekkim opóźnieniem;), kilka prac z grudniowych wyzwań z DSPl. I wielka dla mnie radość, w jednym z nich zostałam wyróżniona :):):)...Dziękuję bardzo za głosy noddane na moje prace...Ogromnie się cieszę, że w wyzwaniu rakowym zostałam wyróżniona:).


Rak dla Meggy w wyzwaniu rakowym -pierwsze miejsce - hip, hip, hura:)


credits: credits: backgraunds by Cathrine; little backgraound, braun bear, bird, flowers, WA by B.M.W. designs; frame by Kim'bs; flower, ribbon by Maelia; flowers white by Borkowa; flower broun by Nayyan; home, decor by ET design; hanger by DCorbitt


Rak dla Brydki w wyzwaniu: "Mój pomysł na zestaw"



Wojtek w złotej oprawie...


1 komentarz:

  1. No kochan nie dziwie się że dostałas wyróznienie piekny scrapek!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)