19 lutego 2009

Złapana w sieci, czyli 6 interasujacych rzeczy na swój temat;)


Zostałam poproszona o napisanie sześciu ciekawostek o sobie. I to przez dwie fajne scraperki. Jednak prosze nie liczyć, iż ciekawostek bedzie 12:). Znalazłabym i wiecej, jednak nie przeszłyby cenzury.
Hm, przyznaje, sprawa nie tak prosta, jakby sie zdawać mogło. Każdy z nas jest inny i ciekawy na swój sposób, ale czy dla wszystkich. Jestem świadoma, że nie.

Zatem zaczynam:


1. Jestem swoistym "dziwadłem". Jakby określił tata Tofika z "Ani Mru Mru" jestem "oryginalna", acz z wygladu niepozorna;). To powinno wyjaśniać kolejene ciekawostki;).

2. Bywa, choć ostanio rzadko, że dziergam na szydełku, zwłaszcza serwetki;)

3. Jestem fanką Batmana, a właściwie samej idei Batmana.

4. Swego czasu, uczył mnie, ktoś z rodziny Bartuni - naszej Oli;)

5. Zdarzyło mi sie zamienić nieco słów z Rewińskim i Tyńcem, a z ostanim, gdzieś jeszcze fotka sie podziewa.

6. Bardzo dawno temu chciałam zostać stewardesą, bo podróże mi sie marzyły nieco później stomatologiem, bo lubie wydawać pieniedzory, jednak jestem socjologiem;).

7. Bonus: na klawiaturze nie mam aktualnie "e" z haczykiem;)

Uff...dziekuje:)

To poprosze o 6 ciekawostek o sobie:

Batunie

Kasie Sałatkową

Mamrtoke

Kajke

Etrale

Magda-lene

Dikeledi

Życze powodzenia;)

2 komentarze:

  1. O ! Witaj Patrycja :) dzieki za zaproszenie ale uzewnętrzniłam sie juz kilka dni temu :) fajnie by było poczytać o tych mniej cenzuralnych ciekawostkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja jestem ich ciekawa ;)
    I tak samo jak Ewa juz to uczynilam - zaproszona przez MaryPop :D
    Ale i tak dziekuje za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)