13 kwietnia 2011

Pierwsza i freebie


Długie podejście, uwieńczone pierwszą, własnoręcznie wykonana kartką:)
Moje ulubione zdjęcie Wojtka, do którego dobierałam dodatki.
Co ciekawe w digi robię dokładnie odwrotnie -
fotkę dobieram i obrabiam stosownie do papierów i dodatków.

A skorzystałam z tego tutka.
Szykując przedmioty do dziergania, okazało się, że w moim domu
nie ma nawet ołówka - nadal w to nie wierzę, ale to niestety był fakt.
I tak krok po kroku dowiadywałam się czego mi brakuje.
Nie było wyjścia, częściowo zdecydowałam się na partyzanckie metody;)
 
I tak, zamiast ołówka użyłam cyrkla, w którym był rysik, drugi kamień - brak ozdobnych nożyczek.
Dzięki temu powstał prosty szablon - do ściągnięcia, link u dołu posta.
Wydrukowałam go na papierze fotograficznym, by szło odrysować bez wyginania się kartki...

Ha, a postarzanie! Wygrzebałam małżowi papier ścierny z narzędzi i tarłam
brzegi podstawy (wyczytane w sieci) - wytarłam nieco za mocno, ale udało się zatuszować krzywizny cięcia.
A czym przyciemnić? Puder niekoniecznie musi służyć tylko do twarzy;)
Po wycięciu koła z cudownego papieru z I Love Scrap, znowu poszperałam w małżowskiej skrzynce i wyszperałam dwustronną piankę, na której umieściłam ozdobny papier:)

Potem już było z górki... Jeszcze tylko mała partyzantka przy użyciu stempla.
Poduszki do tuszu brak, ale ileż to można zrobić z gąbki kąpielowej i pokrywki słoika, a i podkładka drewniana pod ozdobę może posłużyć za rękojeść stempla;)

Całkowicie nieprofesjonalne metody, nie przeszkodziły mi narobić bałaganu
w całym pokoju, odczuwać niezwykłą frajdę dotykając elementy i papiery
i nieskromnie - satysfakcji z pierwszej:)
Choć kompletnie nie poradziłam sobie z wykonaniem dobrych zdjęć...

wymienione;)

A poniżej ów szablon zapisany w pdf, może się komuś przyda:)
- pod rozmiar podstawy wielkości płyty CD



7 komentarzy:

  1. Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [13 Apr 01:00am GMT]. Thanks, Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati, jestem pod ogromnym wrażeniem!!!
    kartka jest rewelacyjna!!
    a twoje metody "produkcyjne" są genialne ;))
    sama muszę je kiedyś wypróbować ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Pati! Ja zawsze podziwiałam to, ze ludzie robią coś z niczego! Efekt genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boziuniu... Cudny... coraz bardziej mam chęć na własny Real Scrap... ale ja kulawa jestem jeśli chodzi o takie Piękne ręcznie dziubane...
    Cudnyyyyyyyyyyy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 7 post on Apr. 13, 2011. Thanks again.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięuję Wam kochane;)
    miałam obawy...;)
    Kasia, to takie dziubanie prawie jak w PS-ie, tyle, ze nie pomniejszysz podług potrzeb i odrotnie...no i dotykasz tego - to jest dopiero fajowe:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pati w tym twoim zakątku jeszcze niebyłam :)dziękuję za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)