29 czerwca 2011

Kartka wyzwaniowa...


Poszłam za ciosem i za piekną pracą Etrali:)
Zmotywowana Waszymi miłymi słowami, satysfakcją,
jaką daje reczne dzierganie i zaisnspirowana wesołymi kolorami,
a co za tym idzie zmianą barw mych kartek,
bo już mnie się na chwilkę przejadły
- stworzyłam tę trzecią;)
 Przy pomocy papieru i tuszu ze sklepu Na Strychu,
samodzielnego kwiatka z koralika i wstążki,
esafolresa zakupionego w Scrapińcu,
a także kilku koralików, igły, nitki etc. zagrałam w kolory.
Choć wyzwanie z Art Piaskownicy zakończone, to mozliwe,
że przestałam się obawiać innych kolorów niz bezpieczne,
jak mi się wydaje brązy... A to mnie krzepi...


Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. łooooo ale czad... Piękna....

    OdpowiedzUsuń
  2. no jak tak dalej będzie to cały digi w real pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest genialna!!! No i faktycznie odważne kolory jak na Ciebie :) ale to super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No baa, samo zrobienie takiej energetycznej kartki daje moc :D
    jest cudna Pati !! i szycia jakie proste !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna energetyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuuuudooooo!!!! Zazdroszcze talentu w palcach!! Ja tak niestety nie potrafię ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)