27 czerwca 2011

Kartka z pudełkiem...


W zeszłym tygodniu udało mi sie skończyc mą druga kartkę - 
jeszcze licze;)

Kwiatki w kropki zrobiłam sama wg tutka z Cafeart.pl
Niezwykle proste i efektowne, oczywiście trochę po swojemu,
bo nie miałam wszystkich potrzebnych dziurkaczy.
Lubię siateczkę samoprzylepną, którą wytargałam małżowi z narzędzi;)
Natomiast praca z tuszem przysparza mi póki co sporo trudności, może nie trudności,
ale efekty ciągle mało zadowalające, co widać na załączonych fotkach.

Powstało też pierwsze opakowanie na kartkę:)
Mimo widocznych krzywizn i niedociągnięć jestem zadowolona.
Skorzystałam z fajnej instrukcji z Karteczkowych kursów
gdzie znajdziecie wiele jeszcze innych ciekawych tutków i porad...
Pudełko robi się naprawde błyskawicznie.

A oto efekty mych dzialań:






Udanego tygodnia!

6 komentarzy:

  1. Pati, karteczka jest przepiękna!!!!
    i te wszystkie "postarzenia" - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Renia, dziękuję. To własnie to nieszczęsne tuszowanie, które nie wydaje się wcale byc trudne, a efekty sa jeszcze mierne... jeszcze ręka niewypracowana...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja to mało powiedziane... ja tam nie widzę żadnych niedociągnięć .. cudne...

    OdpowiedzUsuń
  4. alez piekna !!!! cisza, cisza, a jak wypaliła, to z grubej rury :D

    a czym w końcu szyłas ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Wam!
    Ewa wkopałam się w ręczne dziurkowanie i ręczne szycie - bardzo czasochłonne no i same kulasy prawie, ale warto dla tej radochy tworzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No bosssko!!!! ja tez nie widzę niedociągnięć!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)