05 lipca 2011

Sałatka z winogronami...


Ostatnio zostało mi sporo makaronu świderki,
z którym już sama nie wiedziałam co zrobić.
Szczęśliwym trafem przypomniała mi się prosta sałatka,
którą już ze 100 lat temu jadłam u dobrej kumpeli,
a dawno nie robiłam:

makaron
winogrona
pierś z kurczaka
rodzynki - opcjonalnie

Ugotowany makaron wymieszać z winogronami i upieczoną,
pokrojoną piersią z kurczaka. Tym razem
miałam wędzoną - też ciekawie...
 Można dodać rodzynki, jednak osobiście wolę bez...

I wreszcie majonez, który w chwilkę przygotowałam,
wymieszany z gęstym naturalnym jogurtem - nadaje lekkości...
Składniki można dobierać w dowolnych ilościach wg upodobań:)

Smacznego!

6 komentarzy:

  1. rewelacja.. i nas taka sałatka funkcjonuje w wersji z ananasem zamiast winogron... mmmnnniam...
    zresztą ja uwielbiam wszelkie sałatki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, z anasem też robię, ale wtedy z ryżem i koniecznie szczyptą curry...
    Oj i kocham sałatki... Jak znasz coś ciekawego to poproszę o Twój zeszyt;)
    Albo choć na jedną nową przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi narobilyscie smaku... juz czuje ten smak:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Pati za fajny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie ryż to tylko na słodko z cynamonem dzieci moje uznają... a teraz na tapecie dopóki sa pomidory zapodaję Sałatkę z Pomidora z pokrojoną w kostkę mozzarellą szczypiorkiem i rzodkiewką na to wszystko śmietanka lub Jogurt gracki to zależy co jest aktualnie u mnie w sklepie... no i sól i pieprz do smaku... :) Obżeramy się tym niemal co dziennie a co najważniejsze dzieci lubią

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)