03 lipca 2011

Sunny Meadow by Em-ka designs, rak i freebie...


Mam nadzieję, że udało mi się zaprowadzić względny porządek
na blogu, który ułatwi Wam i mi poruszanie się po Zakątku;)
Zebrało się sporo pasji i chętnie Wam przedstawiam swoje poczynania,
ale nie wyobrażam sobie (przy projektowaniu i innych jeszcze zadaniach bojowych
w domu i nie tylko;)) prowadzić osobnych blogów do przepisów,
biżuterii, kartek i digi;)

Pojawiły się zatem nowe zakładki na górze bloga:
Craftowo, które obejmuje:
biżuterię, kartki i mam nadzieję w przyszłości inne rękoczyny...
Od Kuchni, gdzie znajdziecie
nieco sprawdzonych przepisów...
 Digital Scrapbooking, pierwsza i najdłuższa pasja,
gdzie jest już mnóstwo prac, freebiesów, linków do świetnych zestawów
i dojdą kolejne...

Po prawej natomiast znajdziecie etykiety do powyższych zakładek;.


A teraz czas na świetny zestaw Małgosi "Sunny Meadow",
w którym zauroczyły mnie i papiery i niemożliwe elementy:)

znajdziecie tutaj

 I rak, który powstał niedawno, ale ciągle coś mi nie grało...
Zmobilizowana przez Doti - dziękuję:) - pochyliłam się nad poprawkami
i teraz bez wstydu mogę opublikować swoją pracę....

Laura



I jeszcze mały dodatek do zestawu od Małgosi:)



3 komentarze:

  1. Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [04 Jul 01:00am GMT]. Thanks, Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!!! dziękuję!!! jedno z moich ulubionych zdjęć Laury :-) Ściskam Cię baaaaardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Patrycja, I'm following this blog now! Love the new kit, BTW. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)