12 sierpnia 2011

Bez jaj


Ciesze się, że kolczyki się podobają:)
Na weekend mam z kolei dla Was poropozycję
na proste i niesamowicie kruche ciasteczka.
Znalezione na Just My Delicious. Wystarczy przeczytać
kilka pierwszych słów, by skusić się na spróbowanie:)
I to wszystko prawda! A do tego - te
ciasteczka waniliowe, nie mają jaj i robi się je w mig!

20 dag miękkiego masła
115 g cukru pudru
330 g mąki
1/2 łyżeczki waniliowego ekstraktu

Zrobiłam je z półtorej porcji i całe szczęście;)
Wpierw miksujemy masło z cukrem i wanilią na puszysta mase.
Dodajemy mąke i miksujemy do uzyskania jednolitej masy.
Ciasto wstawiamy na 1h do lodówki.
Po tym czasie wykrawamy czy rzeźbimy dowolone formy.
Mnie na te proste, kruche ciasteczka pasowała pięczęć domowa...
Pieczemy w temp. 180° przez ok. 15 minut.


tak wyglądały przed

a tak po upieczeniu

a za moment zniknęły;)
Smacznego i udanego weekendu!

4 komentarze:

  1. super stempelki:) smaczniutkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka pyszne, bardzo kruche. A stempelki - zamówiłam kolejne - świetnie się na nich pracuje:)

      Usuń
  2. Kochana jestem bardzo ciekawa jak smakują te ciasteczka. Możesz podać sklep w którym kupujesz te stempelki. Bardzo mnie one zaciekawiły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je na eBayu w uk... są faktycznie śliczne

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo:)