09 lutego 2013

Walentynkowo "Kiss Me" i freebie

Zblia się jakże miły dzień. Dzień św. Walentego. Dzień zakochanych, wyznawania sympatii wobec drugiego człowieka. I mam dla Was zestaw, dzięki któremu możecie uwiecznić wspaniałe chwile zachowane na fotografiach:)
Ja uwieczniłam mojego synka z siostrą właśnie przy pomocy zestawu "Kiss Me"


a tak prezentuje się cały zestaw:


znajdziecie tutaj


Z zestawu możecie ściągnąć freebie Quick Page:

download here

Mam nadzieję, że weekend mija Wam leniwie i w przyjemnej atmosferze, tak jak mi:)
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. W przyjemniej atmosferze mija na pewno, ale ja wiem, czy leniwie? ;)

    Zestaw śliczny, fajnie się układa :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. siczne prace mozn u ciebie podziwiac zawsze cos nowego i innego. gorace pozdrowienia Maggi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Maggi! Zawsze zapraszam w moje skromne progi:)

      Usuń
  3. Pięknie dziękuję za QP Patrycjo - jest śliczne. ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy tworzysz:) Zastanawiałam się skąd nazwa pieguska? Nie widzę piegów na zdjęciu :):):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moich skromnych progach:)
      dziękuję:) Bo piegi wychodzą w słońcu;) A poważnie to od nazwiska...

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo:)