01 marca 2013

Candy w Zakątku Pieguski

Ostatnio mnie wzięło. Porobiłam wiosenne porządki na blogu. Powywalałam posty, w których nie było widać zdjęć zestawów - i tak już ich nie ma w sklepach. Pościerałam kurze, odkurzyłam. Dodałam nowy baner. Wszystko po to, by nam tu było milej. Jakoś się jednocześnie złożyło, że wzięłam udział w wielu Candy:) Ile ja pięknych tworów obejrzałam i nie tylko. Uznałam, że to jest świetny sposób, aby się poznać, dotrzeć do siebie, zobaczyć swoje dziergadełka i inne ciekawe blogi. Swojego prowadzę stosunkowo długo, bo od 2008 roku (od końcówki tegoż roku) i nigdy nie zrobiłam Candy. Po części też dlatego, że na początku był to blog typowo digital scrapbookingowy i korzystałam z czyjeś pracy, w celach promocyjnych. Przez te lata mój blog się zmienił. Powiedziałabym, że nabrał rumieńców;) Poza tworami swych rąk, jakie pokazuję, czasem znajdziecie jakiś dobry przepis, czy ciekawostkę. Serdecznie Was do mnie zapraszam:)
Niniejszym postanowiłam zrobić zupełnie premierowe Candy w Zakątku Pieguski! A w nim znajdziecie:

serwetkę szydełkową o średnicy 47 cm z białej bawełny





breloczek do kluczy - rozgwiazdę z czerwonych koralików Toho



komplet biżuterii: bransoletka i dwie pary kolczyków - miały być tylko kulki kolczyki, ale ponieważ nie wyszły zbyt idealne, postanowiłam dorobić małe trójkąciki



i 5 kwiatków szydełkowych z czerwonej bawełny



Mam nadzieję, że takie Candy Wam się podoba:) Ponieważ to słodkości do paczki dorzucę słodki drobiazg:) Zwyciezca zgarnia wszystko.

Jeśli  chcesz wziąć udział w zabawie, to proszę:

  • wpisz się w komentarzu pod tym postem,
  • jeśli jeszcze tego nie uczyniłeś, dołącz do Obserwujących bloga - będzie mi niezmiernie miło,
  • umieść poniższy banerek na bocznym pasku swojego bloga z aktywnym linkiem do tego posta lub bloga, fajnie będzie jeśli rozpuścisz wici na Facebooku,
  • udział w zabawie mogą brać tylko osoby posiadające bloga,



Zapisy trwają do 30 marca 2013, ogłoszenie wyników 31 marca, a wysyłka po 2 kwietnia. Będę szczęśliwa, jeśli zechcecie wziąć udział w Candy:) Serdecznie zapraszam!

Wspaniałego już wiosennego weekendu Wam życzę!

95 komentarzy:

  1. pierwsi będą ostatnimi, ale może mi się uda to wszystko przytulić, chciałabym... a te dziergadełka z koralików to dla mnie black magic, nie wiem co Ty z tym robisz, że tak to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :)
    obserwuję i dodałam baner na moim blogu :)
    modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale bogate i wspaniałe Candy:) Nie mogę przejść obojętnie i z ogromną przyjemnościa się zapisuję:) Tą serwetkę odbiłabym w blinie i zrobiła zawieszki do prezentów. A taką bransoletkę chciałam sama zrobić, ale szydełko mnie jakos nie polubiło:)
    Czekam z niecierpliwością na wyniki:)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne nagrody ;) Zgłaszam się, może akurat mi się poszczęści ;D
    Pozdrawiam,
    Asia.

    OdpowiedzUsuń
  5. to i ja się zapiszę :) bardzo podoba mi się ten komplet i wcale nie widac zeby kuli wyszły jakos zle ... w kazdym razie jestem i stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będąc zaproszoną, nie mogłam odmówić. Zwłaszcza, gdy takie cuda do wygrania!
    Zgłaszam się! Wszystkie warunki spełnione :)
    Pozdrowionka,Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, że wpadłyście:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Ewka501
    Baner: http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpisałam się wcześniej,tylko zapomniałam,że masz weryfikację obrazkową i zamknęłam stronę;(
    Oczywiście z miłą chęcią się zapisuję i gdyby mi się poszczęściło,to mam polski adres;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze nie masz weryfikacji,to nie wiem czemu mi się nie wysłało;(((Sorki za zaśmiecanie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznosci przygotowalas:) az mi sie oczka swieca:) pozdrawiam i ustawiam sie w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze marzyłam o biżuterii z Toho, nawet próbowałam coś zrobić, ale mimo zaangażowania sporej grupy osób w tą misję, nie udało mi się. Dlatego z radością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się!:)
    Banerek na slodko-kwasna-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zaproszenie z przyjemnością skorzystam, gdyż candy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ponieważ widzę,że organizujesz u siebie Candy zapraszam do ogłoszenia go u mnie na blogu by o jego istnieniu dowiedziała się jak największa ilość chętnych. Co prawda dopiero się rozwijamy, ale serdecznie zapraszamy : www.give-away4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne cukiereczki. Zapisuję sie i czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDOWNE cukierki, musiałaś się strasznie napracować, ale efekt wspaniały :) nie wiem, co mi się najbardziej podoba, bo wszystko jest prześliczne :) dziękuję bardzo za zaproszenie, i z chęcią na candy się zapisuję. Dołączam do obserwatorów i zamieszczam banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Och...ładnie tu u Ciebie. Dziękuję za zaproszenie :) No i witam Cię u mnie :)Oczywiście zapisuję się na Twoje Candy, bo wszystko bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję pięknie za zaproszenie i zapisanie się do mojej zabawy :) Oczywiście z ogromną przyjemnością staję w kolejce i cichutko liczę na łut szczęścia. Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do zabawy, obserwuję i będę zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi miło, że jesteście... Osoby, które jeszcze nie dołączyły do Obserwatorów serdecznie zapraszam (to jedna z zasad zabawy) i powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzieki za zaproszenie!
    Zglaszam sie i zaraz dodaje banerek:)
    www.koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zaproszenie. Nagrody śliczne wiec chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja dołączam do kolejki. Pozdrawiam serdcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczności ;**
    Z chęcia wezme udział , może choć raz szczęscie mi dopisze ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne. Ja też z chęcią zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudeńka! Zapisuję się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam Was serdecznie! Super, że jesteście:) Przypominam, dziewczyny, które się zapisały, a nie obserwują proszone są o dołączenie do Obserwujących - to jedna z zasad zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze Doti, witaj kochana, życzę powodzenia w losowaniu:)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. żebyś mnie nie szukała

      http://domowka.blogspot.com/

      Usuń
    2. ja cię obserwuję już daaawno

      Usuń
    3. A ja Cię Joasiu nie widzę:(, czy masz inny avatar i Nick?

      Usuń
  33. Bezwstydnie z czystej chęci posiadania się zgłaszam. Biżuteria przepiękna - przypomina mi jeżyny :). Zostaję by w najbliższym czasie wcześniejsze prace podejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiekne nagrody :) Z przyjemnością i ja ustawie się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne nagrody.
    Zapisuję się również. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kto by się skusił na takie cudeńka? Staję w kolejce do candy i do obserwowania. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam. Zgłaszam się do Candy :)
    Jestem obserwatorem i wkleiłam banerek na bloga http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Iliana

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak piękne serwetki i kwiatuszki 3D wciąż przede mną, choć szydełkowanie wciąga coraz bardziej, więc z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ cudowności!!!!
    Banerek dodałam
    Zaobserwowałam
    Więc także się zapisałam, bo warto!!

    Szkoda żeby mnie takie piękności ominęły :))

    Pozdrawiam Agnieszka
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe cukieraski przygotowałaś:) Zapisuję się z ochotą:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne candy zrobiłaś :)
    z miłą chęcią dołączę do zabawy
    www.madewithmarmelade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cukierasy oczywiście zapisuję się do zabawy ;] http://turkusowomi.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością odpowiadam na zaproszenie do obserwujących :)
    Z równą ustawiam się w kolejce po te pyszności- szczególnie serwetka mi się podoba na stolik ze starej maszyny do szycia ze szklanym blatem :)
    Banerek zawisł na pasku bocznym tu: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com :)
    ...i w poście: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2013/03/sodkosci-w-zakatku-pieguski.html :)
    Pędzę na Fb, bo nie jestem pewna, czy tam obserwuję :)
    Pozdrawiam cieplutko w ten zimny, wietrzny i nieprzyjemny niedzielny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Serdecznie witam nowe twarze:) Życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  45. Podziwiam wszechstronność ;) Śliczności tworzysz ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się.
    Wszystko spełnione,
    czekam na wyniki.
    Chętnie zgarnę śliczną
    bransoletkę i inne świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  47. Z miłą chęcią się zapisuję. Piękne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  48. dziękuję za zaproszenie z miłą chęcią ustawiam się po słodkości:) i dodaje do obserwowanych.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się.
    Wszystko spełnione,
    czekam na wyniki
    Ewka z http://panna-mewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się obowiązkowo, ponieważ szydełkowanie to jedna z tych wielu umiejętności, które podziwiam i szalenie mi się podobają efekty, a których nie umiem. Piękna serweta, a biżuteria jeżynowa urzekła mnie.
    Pozdrawiam!
    Monika z http://monique-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam sie w już bardzo długiej kolejce po cudowności :) serweta piękna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudne przedmioty prezentujesz. Słodkie i bogate candy. Marzą mi się takie piękne prezenty. Z ogromna chęcię staje w kolejkę, bo zakochałam się szczególnie w tej wspaniałej biżuterii. Obserwuję i zamieszczam banerek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie śliczności :) Też się zgłaszam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za zaproszenie :) Oczywiście staję grzecznie do kolejki z cichą nadzieja na wygraną na cudną nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziewczyny, cieszę się, że jesteście i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też ustawiam się w kolejce :)
    Banerek wstawiłam na pasku bocznym (http://orfemi.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowałam już wcześniej, może dlatego nie zauważyłaś ;)

      Usuń
    2. Oj, przepraszam, faktycznie. Dziękuję i witam serdecznie:)

      Usuń
  57. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Przepiękna serwetka :) ale i biżuterią nie pogardzę :P
    Pozdrawiam serdecznie
    Banerek na pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Z przyjemnością biorę udział:))
    Obserwuje jako Kolorowy Świat Katarzyny
    Banerek podlinkowany u mnie na
    http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com


    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Na takie cudnosci koniecznie trzeba sie zapisac! :)
    Pozdrawiam Serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się, obserwuję, a banner zamieszczony jest na modelinkaartist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się i obserwuję a banerek znajdziesz na blogu :)www.szczyptamagii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. fajne nagrody.
    zgłaszam się
    obserwuje: wiolkaa93
    dodałam baner: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Wkomponuję się w kolejki i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam,
    chętnie wezmę udział w zabawie. Banerek zamieściłam na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/ . zapraszam do mnie w odwiedziny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i przepraszam za moje niedopatrzenie, oczywiście z przyjemnością będę podczytywać Twój blog :-)
      pozdrawiam

      Usuń
  66. przepiękne candy, kolczyki super, bransoletka to moje marzenie od dawna:-)))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Kolejka już długa,ale może się uda:)
    CUDNE CANDY ZROBIŁAŚ:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudeńka chcesz nam podarować :).

    Chętnie i ja przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  69. Może i do tej pory nie zrobiłas candy, ale za to teraz jest candy extra! Śliczniusie rzeczy- a może do mnie uśmiechnie się szczęście?(sama nie umiem takich cudów ;-))
    Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  70. ale kolejeczka długa... z resztą, wcale się nie dziwię!!
    i ja chętnie się zapisuję na Twoje słodkości!!
    oczywiście obserwuję, bannerek zamieszczony u mnie na stronie, gdzie oczywiście z radością zapraszam!! :)
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Na takie śliczności zapisuję się bez zastanowienia:) A kwiatuszki są cudowne..
    Banerek: http://whateveryoulikeinme.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie i ustawiam się w kolejeczce po te wspaniałości:) Trzymam kciuki za szczęście w losowaniu:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się, może akurat mi się poszczęśc

    OdpowiedzUsuń
  74. oj dziwne ze mnie tu jeszcze nie ma:) prześliczne nagrody, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jeżyny! Jeżyny! Jak ja kocham jeżyny! :D
    Grzecznie staję w kolejce!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. biorę udział :)
    obserwuję jako wisienka
    umieszczam banerek na blogu: wisienkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Takich słodkości nie przepuszczę :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie mogę przegapić takiej okazji, a co do candy to mam taką opinię jak ty na ten temat :)
    http://maniaxyzhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Na ostatnią chwilę! Chcę brać udział. Będzie słodkie :D:D!!!

    http://bead-pattern.blogspot.com/ MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też, ja też. Pozdrowionka
    http://zakreconyswiatweroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. nie wiem jak to się stało, ale nie widzę swojego komentarza... no cóż, wezmę udział innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek już wisi dłuuugo http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

      Usuń
    2. Faktycznie przeoczyła, dziękuję :) Pozdrawia i życzę pogodnych świąt (cieplejszych niż pogoda za oknem) :)

      Usuń
    3. Wyświetla mi, ze obserwuję. jako madziakudla :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo:)