30 marca 2013

Kolejne koszyczki

Witam Was serdecznie tuż przed Świętami:) Zrobiłam niedawno kolejne koszyczki. Ale przyznaję szczerze, że pierwszy poleciał do śmieci. Do beżowego miała być pokrywka, ale też wylądowała w koszu. Nie dość, że za mała to tragiczna;) Ciemny koszyk wydębił ode mnie synek. A jasny służy czekoladowym jajeczkom i zajączkom.










Przypominam, że dziś już ostatni dzień, kiedy możecie zapisać się na moje Candy - tutaj. Jeszcze do godziny 24-tej jest szansa na dołączenie do zabawy.

Nie wiem, jak będą wyglądały moje notki po Świętach, bo wyjeżdżamy z Wojtkiem do PL na 2 tygodnie. Jeśli mi się uda, to oczywiście coś skrobnę i z radością będę do Was zaglądać. Jednak nie gniewajcie się, jeśli przez ten czas będzie mnie trochę mniej. Jak wrócę wszystko nadrobię:)

Życzę Wam dużo zdrowia, ciepła i radości na Święta Wielkanocne. Spędźcie je w rodzinnym gronie i w przyjemnej atmosferze, zajadając się smakołykami:)

 Całuję!

14 komentarzy:

  1. ale piekne ! zdobią niesamowicie napewno

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te koszyki! Zrobisz ich jeszcze kilka i wszystko Ci już będzie wychodzić :) udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iliana, mam nadzieję go dobrze wykorzystać:)

      Usuń
  3. Radosnych Świąt Patrycjo :) Koszyki urocze !

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczki bardzo udane ,tym bardziej ,że całe wyplatane;)
    Tobie też Patrycja życzę wesołych świąt i obyś nie zmarzła w Ojczyźnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też robiłam koszyczki z wikliny papierowej, lae mnie takie idealne nie wychodziły niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ one wcale nie są idealne;) Zachęcam do dalszych działań:)

      Usuń
  6. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości
    oraz wesołego Alleluja!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne koszyczki!!! Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne koszyczki,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te twoje koszyczki =]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te Twoje koszyczki.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie i starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)