25 marca 2013

Rozgwiazdy i nie tylko

Sukcesywnie przygotowuję drobiazgi  na prezenty i zamówienia. Dziś mam serię rozgwiazd - ja na nie mówię rozedmy;) To kolejny po trójkącie element beadingu, którego się nauczyłam. Rozedmy wykonane są peyotem z koralików Toho w różnych kolorach i wielkościach - 11/0 i 15/0. Uczyłam się z tego kursu.
Mam dziś także kolejną bransoletkę shamballa, robioną na specjalne zamówienie:




W męskich kolorach:


i w typowo kobiecych:



oraz w neutralnym:



Przygotowałam też kolczyki w wybranych kolorach na prezent. Wszystkie dodatki są srebrne, także łańcuszek:





i shamballa w dobranych przez klientkę kolorkach:




Dziękuję Wam ślicznie, że zaglądacie do mnie. Za wszystkie miłe słowa, które są dla mnie dodatkowym motorem do pracy, za to, że jesteście, zostawiacie po sobie ślad i wracacie:)
Przypominam, że jeszcze trwają zapisy na moje Candy...




Pozdrawiam Was serdecznie i oby do prawdziwej Wiosny!

26 komentarzy:

  1. Czerwona rozedma bije wszystkie na głowę ;) hehehe oczywiście według mnie, bo przecież każdy ma prawo do własnego gustu ;) A ja w sumie jeszcze żadnej nie popełniłam... dlaczego?? ;) I teraz dopiero zobaczyłam jakie one są malusie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mi się też najbardziej czerwona podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności tworzysz, aż trudno od nich wzrok oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Wam, ja lubie wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwijasz się beadingowo (i nie tylko), aż miło :)
    Zazdroszczę wytrwałości do tworzenia tylu powtórek w różnych kolorystykach. Mnie cieszą debiuty, powtórki meczą ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądają te rozgwiazdy!Ta w brązach oczywiście moja ulubiona;))
    To ostatnie,nie wiem co znaczy ,ale jest cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same świetności, gwiazdki wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A kolczyki rozedmy są na pewno dla mnie hehehe, i coś czuję że różowa panienka też:):):) jupi

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna biżuteria ....chętnie bym ją nosiła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne są te gwiazdeczki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, takie rozgwiazdki są genialne, zaparło mi dech w piersiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za odwiedziny :-), ja dopiero początkujaca - moje prace są staranne, ale......mało oryginalne...niestety....takich cudów jak Ty robisz, nie potrafię. Oglądam blogi i motywuję się do wzmożonej pracy nad swoimi umiejętnościami. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rozgwiazdy:) To musi być niezwykle czasochłonna praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obserwuję Twojego bloga od jakiegoś czasu i za każdym razem, gdy tutaj wchodzę spotyka mnie miłe zaskoczenie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. super gwiazdunie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci zdrowych i radosnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych osób:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh!! Ty jesteś drańsko utalentowana! Robisz gwiazdeczki, a ja na podobną metodą zaczęłam dzisiaj robić trójkąciki xD Zdjęcia za chwilę na blogu więc zapraszam. O i candy widzę ;) Życzę Tobie udanych i pięknych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego, bogatego i rozrzutnego zająca oraz z dozą humoru i roztropności mokrego dyngusa. iech Ci się wleje masa nowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity blog :) Masz talent ;)
    Zapraszam: http://wyroby-z-modelinki-i-nie-tylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo miło tu u Ciebie:)
    Pozdrawiam
    Ilu^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te rozgwiazdy :) Najbardziej podoba mi się zestawienie kolorystyczne, jakie jest w kolczykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty takie cudowności tu wyczyniasz i nie dałaś mi znać :p obrażam się :P ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)