14 marca 2013

Sałatka Mariot

Witam serdecznie:)

Nie mam pojęcia, dlaczego taka nazwa, a zasłyszałam ją od kolegi, na jakimś letnim wyjeździe, już dawno temu. Jednak przeszukując sieć nie znalazłam owej sałatki pod tą nazwą. Jak zwał, tak zwał, ważne, że jest pyszna i do tego nader prosta:) Wystarczy:

  • 2 ugotowane piersi kurczaka - akurat miałam wędzone i też mogą być,
  • puszka kukurydzy,
  • puszka ananasa,
  • majonez,
  • jogurt naturalny
  • łyżka curry - koniecznie
  • torebka ryżu - opcjonalnie - ja robię bez
     
Pierś drobno kroimy i wrzucamy do miski, do tego kukurydzę i pokrojone krążki ananasa. Minimalnie solimy, dodajemy  curry i majonez wymieszany z jogurtem. Wszystkie składniki dokładnie mieszamy i voila. Jeśli dajemy ryż, to wcześniej gotujemy go tak, by nam się nie rozgotował, na sypko. Smacznego!




Zbliża się koniec tygodnia, zatem udanego i smacznego weekendu!

dostępne także na Przepis na Kobietę
 

13 komentarzy:

  1. No tak, wygląda pysznie. muszę koniecznie wypróbować. a ile tego majonezu i jogurtu trzeba dać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to daję tak na oko, jednak staram się, by jogurt był pół na pół z majonezem;) Aby sałatka nie była za sucha i by nie przesadzić oczywiście, śmiało 3 kopiaste łyżki majonezu i tyleż jogurtu można dać. Jeśli będzie za mało dołożyć:) Polecam z całego serducha, tudzież żołądka;)

      Usuń
  2. Patrycja ja jestem na diecie,to znaczy chciałabym być,a Ty takie rzeczy?Na bloga?Żeby mnie kusiło?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce to daj majonez light i więcej jogurtu:) Ta sałatka nie jest jakaś mega tłusta;) Polecam, nawet na diecie, nałożyć na malutki talerzyk, a będzie wydawało się, że jest fura:)

      Usuń
  3. Mniammmmmmmmmm...Kocham takie sałatki...pyszności. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sałatki z kurczakiem, chociaż ananas raczej mi tu nie leży... Ale siostra lubi, więc spróbujemy zrobić taką sałatkę...
    Ja raczej robię warstwową sałatkę (kurczak, ogórki konserwowe, cebulka, kukurydza, kapusta pekińska, majonez i keczup). Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie sałatki, kiedyś ją robiłam ale było to wieki temu, dopiero teraz sobie o niej przypomniałam za co jestem Ci ogromnie wdzięczna. Zapowiada się sałatkowy pyszny weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, ja pewnie też wolałabym bez ryżu.
    Wypróbuję :) ale jak skończę najpierw swoją selerową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykle robię ją bez kukurydzy, a już nigdy nie dodawałam curry. Muszę sprawdzić to zestawienie :) Ślinka cieknie :)
    I chyba nigdy ani nazwy Mariot ani żadnej innej o niej nie słyszałam :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. witam serdecznie zapraszam do mnie na rozdawajke:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej sałatki jeszcze nie jadłam, jutro kupię potrzebne składniki i przyrządzę :) Patrząc na to zdjęcie, aż głodna się zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na sałatkę, w sumie taka konkretna i da się nią najeść! :D
    Wypróbuję na moim facecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)