22 marca 2013

Wiosna i wyróżnienie

Dawno już tak za niczym nie tęskniłam, jak teraz za Wiosną. Też macie takie poczucie, że coś nam zabrano? Niesprawiedliwie sypie z niebia i odczuwa się arktyczne powiewy:( Gdzie ta Wiosna? Pytałam już kiedyś o Nią, jak podobnie się spóźniała. Wtedy, tak to wyraziłam, dziś pasuje, jak ulał:


credits: papier i tekst by me


Ostatnio dostałam niezwykle miłe wyróżnienie - ot taki ciepły powiew - od Natalii. Choć zupełnie nie wiem czy zasłużyłam, ślicznie dziękuję:)


Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.

 Pytania Natalii:

  1. Co Cię inspiruje? właściwie wszystko: przyroda, synek, kawałek materiału;)
  2. Ulubiony kolor?   czerwień i biel
  3. Gładkie czy mechate?  gładkie
  4. Ukochana maskotka z dzieciństwa?  miś panda
  5. Pies, kot czy świnka morska?  kot
  6. Ulubiony owoc?   brzoskwinia
  7. Morze czy góry?  morze
  8. Spodnie czy spódnica? spodnie
  9. Największe marzenie?  mam ich wiele, ale pozostaną moją tajemnicą;)
  10. Zupa czy drugie danie? drugie danie
  11. Twoje motto? "Czas istnieje tylko po to, bym mogła zrealizować swoje  pragnienia" M. Błaszczyszyn


    Ze swojej strony wyróżniam - choć uważam, że wszyscy na nie zasługują:

    Novaczka - Art - Agnieszkę
    To co robię i co lubię - Ilonę
    Koralik nie jedno ma imię - Agnieszkę
    Papierowa fascynacja - Sylwię
    Domek na polanie - Beti

    Pytania dla Was:

    1. Twoja największa pasja?
    2. Kawa czy herbata?
    3. Wiosna  czy lato?
    4. Słodycze czy konkrety?
    5. Rower czy hulajnoga?
    6. Ulubione danie?
    7. Romans, komedia, dramat, horror czy kryminał?
    8. Obcasy czy płaskie obuwie?
    9. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
    10. Książka czy film?
    11. Ulubione powiedzenie?

    Dziś się już z Wami żegnam z utęsknieniem wypatrując Wiosny i pozdrawiając Was najcieplej, jak potrafię:) Przypominam także o trwającym Candy:



     Buziak:)

    7 komentarzy:

    1. Ta wiosna to sobie w kulki leci... Podobno do -15 ma być w najbliższych dniach. Jak tak dalej pójdzie to na lany poniedziałek trzeba będzie się śnieżkami rzucać :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Patrycja ja nie wiedziałam,że piszesz;)Fajnie;)Dzięki za wyróżnienie ,postaram się jak najszybciej je odebrać,żeby znów mi nie umknęło;))
      Dobrej nocki;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ilona, bo nie piszę;) Raz tak mnie natchnęło, ad hoc:)

        Usuń
      2. Oby takie natchnienia częściej przychodziły :P Gratualcje wyrożnienia :P

        Usuń
    3. Gratuluję wyróżnienia :) Nie wiem gdzie jest wiosna, ale też za nią tęsknię i to bardzo :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Piękny wiersz. Gratuluję wyróżnienia, to takie miłe:)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za miłe słowo:)