28 kwietnia 2013

Chwalę się, a co;)

Witam serdecznie:)

Jakoś za ciepło już nie jest. A przyznam Wam się, że minionego roku okropnie się wychłodziłam i na cito potrzeba mi ciepła, takiego, by mi się tyłek pocił:) Każdego dnia wypatruję słonka i jego ogrzewania. A tu od wczoraj nici. Zatem ocieplam się, jak mogę. 
Dziś chciałam Wam pokazać, jakie to cuda wygrałam w candy. Pierwsze w życiu wygrane candy to uroczy, ręcznie robiony aniołek:


Niespodzieałam się, że jest taki duży! Doznałam pozytywnego szoku. Aniołek miał nieco pecha, bo w paczce do UK odpadła mu głowa. Byłam zrozpaczona, ale dobry klej wszystkiemu zaradzi i  już jest dobrze:)
A wygrałam go na blogu Moje ręczne hokus pokus. Zajrzyjcie, Agnieszka swomimi rączkami tworzy prawdziwe cuda!


I drugie candy, jakie wygrałam równie piękne i nie małe. Pudełeczko wykonane metodą decoupage. Jest dopracowane na ostatni guzik, porządnie wykonane i pięknie się prezentuje:


Zamieszkały w nim już moje ulubione herbaty, przywleczone z Pl:)


To wygrana na przyjemnym blogu Kwiato-stany - i tu serdecznie zapraszam.

Dziewczyny ślicznie dziękuję Wam za te przemiłe chwile radości, które dzięki Wam przeżyłam. Teraz na stałe będę cieszyć oczy prezentami od Was.

Moje candy też dotarło do włascicielki i z tego co wiem, była zadowolona:) - a to mnie cieszy najbardziej.

A Wam, jak mija ta szara niedziela? Dziergacie coś? Bo ja ostatnio słabo. A tu dwa zamówienia na mnie czekają - czas się za nie wziąć...

Udanego tygodnia kochani:)

42 komentarze:

  1. Gratuluję pięknych wygranych:) Pudełeczko jest urzekające:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty;)
    Ja już mam dość tej pogody!Zastanawiam sie,czy na te pierońskie wyspy dotrze trochę ciepła.U nas wprawdzie słońca aż tak bardzo nie brakuje,to temperatury 10 stopniowe ,to chyba lekka przesada jak na początek maja;(
    Pogoda beznadziejna więc nawet w ogródku nie chce mi się nic robić,pozostają moje robótki;)
    Mimo wszystko pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropne zimno ciągle:(, ale trzeba mieć nadzieję:)

      Usuń
  3. Gratuluję. Fajne rzeczy :) Ja się nudzę :D Robiłam dzisiaj mój pierwszy koszyk z papierowej wikliny...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne te rzeczy, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych! Aniołek cudny, a pudełeczko idealne na ulubione herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko jest śliczne :)

    Dziękuję za odwiedziny i oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranych. Aniołek i pudełko są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:) pudełeczko przecudowne..

    OdpowiedzUsuń
  9. Miła " Piegusko-Patrycjo" już myślałam .że straciłam kontakt z Tobą.Ja też wychłodziłam się tej ziiiiimyyyy, ale już zdąrzyłam się spocić , napracować, zrobiłam pierwsze"sianokosy", sadzenie ,plewienie no i łażenie i nie ma czasu na nic innego. No wielka szkoda że nie masz ciepełka. U nas wczoraj i dziś do południa troszkę było chłodno , ale za to teraz jest cudnie. Pozdrawiam Cię kwieciście, pachnąco i słonecznie. Pamiętam o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że aniołek się podoba,choć już pewnie zauważyłaś, jako obserwatorka mojego bloga, że już nieco zmienił się styl w jakim tworzę moje anioły. Chyba w końcu odnalazłam ten właściwy, który będzie charakterystyczny, po którym będzie wiadomo, że to moje anioły. A jeśli chodzi o wiklinę z papieru, to na razie odważyłam się na wyplatanie serc, ale w przyszłości będzie też koszyk, czy coś w tym stylu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no cuda! zarówno aniołek jak i piękne pudełeczko :-) fajnie, że ktoś ma taki talent i z takim zamiłowaniem poddaje się pasji

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cuda wygrałaś! I aniołek i pudełeczko wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Jedno i drugie ładne, i pożyteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę pudełka, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne prezenty. U mnie późnym popołudniem się wypogodziło, wyszło nawet słoneczko, więc spędziłam tę część dnia w ogrodku a raczej jego zalążku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli i szczęścia chodzą parami :) Jak nie wygrywałaś, to nie, a jak wygrałaś, to dwa :) Wspaniałości :)
    W Pl też bez szału z temperaturą, całe szczęście, że choć słonecznie :) Jak zacznę się pocić od temperatur za oknem, chyba popłaczę się ze szczęścia :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej, ja nie mam szczęścia do wygranych konkursów. :(
    Uroczy ten aniołek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełeczko podbiło moje serce:)).

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczne gratulacje, same fajności!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej, pocieszę Cię, u nas (w Polsce) dzisiaj też chłodno, nawet na spacer nie chce się wyjść. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i jakie śliczności udało Ci się wygrać ;-)
    Życzę szczęścia w następnych konkursach.
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam herbaty! a to pudełeczko jest prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny aniolek i pudełko :) Ja teraz na wolnych dniach zamierzam takie robic ale dla moich lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne te nagrody!!!!! zazdroszczę pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje wygranej:)Super nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękności!
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  27. ale takiej herbaty to nie widziałam jeszcze u nas... a jestem herbatoholikiem jakich mało!

    co zabawne, Ty ściągasz herbaty z Polski, a ja z każdego innego zakątka świata, w tym z Anglii ;D
    a za parę dni przyjedzie do mnie kanadyjska... mniam!

    pozdrawiam cieplutko z zimnej Polski :) Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to herbat z Biedronki: czerwone z miodem i wanilią, a druga z limonką. Są przepyszne. Gorąco polecam:) NO tak to jest, mnie te angielskie herbatki słabo wchodzą,choć czasem piję;)

      Usuń
  28. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pudełeczko śliczne :) Pięknie się prezentuje. Mam nadzieję, że będzie Ci długo służyło :) Przy okazji zapraszam na moje drugie rozdanie. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam serdecznie po wyróżnienie jeśli masz ochotę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne to pudełeczko.. też takie chcę!!

    także dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kuferek na herbatkę - świetny!!! Gratuluję wygranych :)

    Zapraszam na rozdanie u mnie: http://www.swiat-estetki.blogspot.com/2013/09/rozdanie-wygraj-ksiazke-i-cien-mua.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)