20 maja 2013

Sałatka z gruszką

Witajcie kochani:)

Jakoś tak się składa, że ostatnio mało co dziergam. To okropnie długie zimno, jakie się u nas utrzymywało negatywnie się na mnie odbiło i mnie zniechęciło... Macie sposób na to co zrobić, żeby się człowiekowi chciało, tak jak się nie chce? Pochłania mnie także projekt kosmetyczny - tutaj. W dodatku, kiedy się tak wczytałam cóż to my na siebie nakładamy (używając tradycyjnych kosmetyków), włosy mi się na głowie zjeżyły. W związku z tym w naszej rodzinnej kosmetyczce robię mega rewolucję i przechodzimy na naturę:) Mam jednak nadzieję, że wkrótce powrócę do działania, choć powoli zaczynam się szykować do kolejnego wyjazdu:)
A dziś przychodzę do Was z sałatką. Jak zawsze - nie trudna do wykonania. Ale też nie każdemu podejdzie, bo to takie słodko-konkretne coś, jak w tytule:)

Składniki:

  • główka sałaty lodowej,
  • twarda gruszka lub dwie małe,
  • ser Brie - ja używam light, choć oczywiście  to nie ma znaczenia,
  • uprażone płatki migdałów,
  • rodzynki
Sos:
  • oliwa z oliwek,
  • ocet balsamiczny,
  • tyci soli, pieprz
Wszystkie składniki kroimy w kostkę, płatki migdałów prażymy na małym ogniu na patelni (bez tłuszczu) i dodajemy do reszty składników. Składniki sosu mieszamy w szklance i dodajemy do sałatki. Wszystko razem mieszamy i odstawiamy na ok. 1h, aby sałatka się przegryzła.


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę smacznego:)

dostępne też na Przepis na Kobietę
 

25 komentarzy:

  1. Kochana pogoda mnie dobija na maksa i u mnie jest odwrotnie,gdyby nie te moje rurki zbzikowałbym na maksa;(Oglądałam pogodę i miało być 19 stopni przez 3 dni,niestety im się nic nie sprawdziło;(Zero słońca,12 stopni,nie wiem jak to wytrzymam.Nawet nie jestem w stanie oglądac zdjęć z Polski,bo mnie coś trafia.Masz fajnie,że wyjeżdżasz.
    Sałatka ma fajny składniki,więc chętnie spróbuję;)
    Pozdrawiam i ciepła życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj słońca to ju dawno nie widziałam:( A w Pl upały...

      Usuń
  2. Ooo ciekawie to wygląda! Już dawno nie jadłam gruszek i chyba czas spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wygląda Twoja sałatka. Przepis zabieram ze sobą :) Przepisu na gorsze samopoczucie nie mam, ale słońce zawsze pomaga. Życzę więc dużo słonecznych ciepłych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie, będę musiała zrobić :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatka wygląda pysznie, a co do kosmetyków, to wydaje mi się, że warto by też było sprawdzić, czy dane kosmetyki nie były testowane na zwierzętach. Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie ma to znaczenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aga, przeważnie te prawdziwie naturalne nie były, choć oczywiście nie wszystkie...

      Usuń
  6. Wygląda smakowicie, bardzo lubię warzywa połączone z owocami... ta gruszka świetnie mi tutaj pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taką sałatkę, tylko zamiast brie dodaję koziego sera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Dawno nie spisywałyśmy się.Żeby się chciało to trzeba pójść na zielone , nawąchać się pięknych zapach€w, postawić sobie w domu wielgachny bukiet bzów i będzie dobrze.Jak byłam mała to pamiętam czego mama używała kosmetycznie i do mucia ,do smarowania, do włosów, do zapachu.Nie było chemii.Sałatka chyba pychotka. Buziaki miła "piegusko"

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie próbowałam sałatek z gruszką, widzę że trace

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda apetycznie! Muszę kiedyś wypróbować;)

    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do przejrzenia mojego bloga: http://pinku-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam,Ola ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię różne sałatki ale nie wiem czy aż na traki eksperyment jestem gotowa :D
    może gdyby nie te rodzynki.
    ale u Ciebie świetnie się prezentuje na zdjęciu i musiała być smaczna :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje i zapraszam do eyelashesanja.blogspot.com :D
    ;) fajny blog, podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy jeszcze nie probowalam salatek owocowych , ale na zdieciu wyglada przepysznie, wiec moze sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda niesamowicie smacznie. Aż mi ślinka pociekła! Teraz muszę zajść do kuchni i coś sobie zrobić, bo zaczęło mi burczeć w brzuszku :)
    Pozdrawiam! http://jaskolcze-ziele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. GDZIE JESTEŚ KOCHANA PIEGUSKO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, uwielbiam gruszki więc muszę taką sałatkę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmmm wygląda smakowicie. Lubię łączyć owoce z warzywami w sałatkach. Myślę, że zamiast migdałów świetnie spisały by się również orzechy włoskie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)