08 grudnia 2013

Sałatka z łososiem

Witam,

Jak Wasze przygotowania do świąt? Pierniki gotowe? Ja mam pierniki, które przyleciały prosto z Pl od mojej mamy, pozostaje je tylko ozdobić:)
Szukam też nowych potraw na Wigilię i święta, by jakoś urozmaicić nasze menu. Także, gdybyście znali coś poza: barszczem, uszkami, pierogami z kapustą, śledziami w miodzie, rybą po żydowsku, kapustą z grzybami czy grochem, proszę dajcie znać...
Tymczasem chciałam Wam dziś przedstawić pyszną sałatkę, na którą przepis podała mi ostatnio psiapsiółka, nazwijmy ją "Sałatką Agi". Nie wiem czy nadaje  się na święta, bo nieco mi wiosennie pachnie, acz składniki nie przeszkadzają, by świąteczną była:)

Potrzeba:
  • mix sałat,
  • łososia wędzonego - miałam dwa niewielkie opakowaniowa płatów,
  • 2 dojrzałe mango,
  • duża garść prażonych ziaren słonecznika - po prostu uprażyłam na patelni,
Sos:
  • 2 łyżki oliwy z oliwek,
  • 2 łyżki miodu,
  • 1  łyżeczka musztardy,
  • sok wyciśnięty z połówki cytryny czy limonki,
  • sól i pieprz do smaku.

Wszystkie składniki sałatki należy umieścić w misce. Natomiast składniki sosu, wymieszać w osobnym naczyniu, zalać sałatkę i delikatnie połączyć razem.




Mi te smaki bardzo odpowiadają, na pewno będę robić częściej. Dajcie znać proszę czy i Wam przypadła do gustu...


Życzę smacznego!


dostępne także na: Przepis na Kobietę
 

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie cuda!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super salatka, zabieram do siebie

    podam ci przepis na paste rybna na swiateczne sniadanie do chleba

    4 puszki tuny w oleju /nie w wodzie, bo w oleju smaczniejsza/ , otworzyc i odcisnac z oleju, dac do miseczki
    peczek szczypiorku, pokronic drobniutko
    pare ogoreczko kiszonych lub konserwowych /u nas sa w sloiku Klaussen nazwa, sa pyszne , maja smak swiezo zakiszonych/, pokroic drobniutko
    czerwona i zolta papryka swieza, rozniec pokroic,
    majonez wedle uznania ilosciowo
    pieprz, przyprawy , ktore lubisz
    pietruszka zielona

    wymieszac,
    paste podawac na chlebie posmarowanym maselkiem, lub bez

    super swiateczne sniadanie

    smacznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ślicznie dziękuję, brzmi apetycznie:)

      Usuń
  3. Nie lubię mango, ale jakąś sałatkę z łososiem bym chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mango możesz zastąpić avokado, o ile lubisz...

      Usuń
  4. takiej jeszcze nie jadłam - musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam łososia w sałatkach, a tej jeszcze nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam łososia, więc perfekt dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. magnificent issues altogether, you just received a new reader. What would you suggest in regards to your submit that you simply made some days ago? Any positive?
    cheats online games

    OdpowiedzUsuń
  8. O wyglada pysznie ;) zapraszam do mnie na bloga kosmetycznego beautcosmetique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)