17 maja 2014

Wegańskie praliny

Witajcie,

Znów po niewczasie pojawiam się na chwilkę z czymś smacznym. Choć akuratnie w piekarniku mam ciastka na maślance, o te tutaj, to dziś świetny i prosty przepis na zdrowe praliny, które możemy przygotować z naszymi pociechami. Te właśnie kulałam z synem...




  • 1 szklanka daktyli,
  • 1 szklanka orzechów nerkowca, 
  • kakao.

Daktyle i orzechy, moczymy na noc. Następnego dnia miksujemy je pozostawiając nieco wody, w której się moczyły. Lepimy kulki - dzieciaki to po prostu kochają - i obtaczamy w kakao. Jeśli ktoś woli może obtoczyć we wiórkach kokosowych:) Voila!




Udanej zabawy i smacznego!

pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. są pyszne, zdrowe i robi się błyskawicznie:)

      Usuń
  2. Ooo ale pysznie wygladają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszności :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale proste i szybkie w wykonaniu :) muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, nie wiedzialam, ze orzechy mozna moczyc:-) musza byc pyszne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż się uśliniłam >.> ..... wygląda bardzo smakowicie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wegańskie! muszę podesłać koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super prosty przepis :) na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za super przepis, córka będzie zachwycona z możliwości lepienia takich pyszności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno... mój syn ciągle pyta: kiedy i kiedy będziemy lepić kulki;)
      i cieszę się, że się przyda:)

      Usuń
  10. Takie proste, a takie efektowne O_O Że smaczne to nie wątpię :D Aż nabrałam ochoty na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo apetycznie. Przepisu nie znałam, to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)