08 czerwca 2014

Zielony koktajl

Witajcie,

Pokażę Wam arcy prosty w wykonaniu zielony napój, którym faszeruję siebie i rodzinkę, od dobrych kilku tygodni. Jest niezwykle smaczny i zdrowy. Jeśli nie lubicie szpinaku, nie ma się co martwić, ten specyficzny jego smak, kompletnie nie jest w koktajlu wyczuwalny i mnie to bardzo cieszy:D...



Do jego wykonania, potrzebujemy zaledwie 2 składniki:

  • szpinak - 200-250 g,
  • świeży ananas.

Liście płuczemy, a ananasa obieramy i kroimy w większą kostkę. Razem umieszczamy w blenderze i miksujemy do uzyskania jednolitej, zielonej mikstury. Ot, cała filozofia;)...


 Smacznego!
 

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie koktajle ale zamiast ananasa dodaję pomarańczo a ostatnio też kiwi bo barzo dobrze służy mi jako środek na idealne trawienie, z ktòrym w ciąży bywa ròżnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzę sobie to kiwi, czy i u mnie tak działa;)

      Usuń
  2. Ja szpinak uwielbiam tradycyjnie przyrządzony, na masełku. Koktajli jeszcze z niego nie robiłam, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to połączenie :) Teraz szpinak równie pyszny w wersji z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co z chęcią chociaż z ciekawości bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie piję truskawkowobananowy, bez cukru. Też pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smaka mi narobiłaś... często też robię bananowy z jogurtem i łyżeczką miodu - to tak dla zdrowia:)

      Usuń
  6. Ja uwielbiam szpinak, jestem teraz w fazie obiad ze szpinakiem i tak codziennie :) wypróbuję przepis, bo lubię koktajle, są świetne na oczyszczanie organizmu z toksyn.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szpinak i ananas? musi niesamowicie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ciekawy przepis :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy przepis tym bardziej jeśli nie czuć tego szpinaku. Już sobie zapisałam, może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie w moim typie! Koniecznie muszę to zrobić, dam znać gdy się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę szpinak uduszony na oleju z oliwek z dodatkiem czosnku, ale może powinnam spróbować koktajlu? :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za miły komentarz <3
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeju, nie wiem czy zdecydowałabym się na takie połączenie :D I czy w ogóle odważyłabym się spróbować koktajlu szpinakowego :D Dziś piłam truskawkowo-bananowy - takie uwielbiam :)
    Ale na taki może kiedyś się skuszę :)
    Pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, jak posmakujesz, wpadniesz w jego zielone sidła:P

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo:)