14 lipca 2014

Wyzwanie blogowe - 5 dni do lepszego bloga │Dzień 1

Witajcie,

Biorę udział w Wyzwaniu blogowym u Uli Phelep. Zakątek Pieguski, mimo, iż był pierwszy, zszedł zdecydowanie na drugi plan. Pozostaje w cieniu Kosmetycznej Wyspy. A szkoda mi go całkiem zaniedbać, bo mam tu i przepisy, i moje prace, zarówno digi, jak i hand made. Nie da rady wszystkiego zabrać na Wyspę;). Wreszcie, mam nadzieję, że i Wy trochę polubiliście Zakątek, choć mało co ostatnio się na nim pojawia. Niemniej, czas na małą rekonwalescencję, stąd udział w wyzwaniu Uli...


http://urszula-phelep.com/2014/07/wyzwanie-blogowe-lipiec-5-dni-do-lepszego-bloga/


Zatem startujemy... Temat na dziś: Historia nazwy mojego bloga...

Hah, bez wielkich wzlotów... Zakątek Pieguski - nazwa miała na celu określać miejsce, w którym będzie przytulnie, swojsko... taki mały kącik, właśnie Zakątek... a Pieguski - bo Pieguska - to ja;)... Także bez większych filozofii... Chociaż, był krótki moment w historii, kiedy chciałam zmienić nazwę, ze względu na polskie znaki w słowie "zakątek" - kiedy tworzyłam banery, często miewałam kłopoty z doborem czcionek. W związku z tym, nawet skasowałam tego bloga i założyłam nowy, pod nazwą Pieguski Pieguski, przy czym te pierwsze Pieguski, to miały być jakieś moje "rarytasy", scrapy, bransoletki, przepisy etc... Jednak po niedługim czasie zrobiło mi się żal Zakątka, bo jakby nie patrzeć, istnieje od końca 2008 roku, lol - to już prawie 6 lat... Panicznie myślałam, jak odzyskać swój Zakątek... Z pomocą przyszła blogowo-scrapowa (teraz już nie tylko) koleżanka i podpowiedziała co i jak, dzięki temu Zakątek Pieguski nadal istnieje. I chciałabym, by odżył, by Was inspirował, by było Wam tu faktycznie miło i przyjemnie - chcecie?





A może przydałaby się jakaś zmiana banera?
Co o tym myślicie?

pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. O fajne wyzwanie :) i fajnie że powróciłaś do tego 'zakątka' o wiele ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elusia, ciągle można dołączyć, chodź:)

      Usuń
    2. i dziękuję oczywiście za ciepłe słowa:D

      Usuń
  2. No tak :) Faktycznie, my się znamy ze scrapów i wtedy chyba miałaś już tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Anetko, Zakątek powstał w okresie naszego gorącego scrapowania, jeszcze nawet nie projektowałam;)

      Usuń
    2. tak Anetko, Zakątek powstał w okresie naszego gorącego scrapowania, jeszcze nawet nie projektowałam;)

      Usuń
    3. Powiem Ci, że trochę mi tego brakuje :) Kiedyś trzaskałam scrapy i byłam w tym dobra, dziś nawet jak otwieram jakiś folder z zestawem, to nic mi się nie klei.. :(

      Usuń
    4. hm... ja już nie wiem sama, bo scrapy to mi jakoś cudnie nie wychodziły na początku, a i potem się musiałam napracować, by jakiś efekt był;) Gorzej, jak zaczęłam projektować, to już ani czasu, ani siły na scrapy...
      A wiesz co jeszcze? Wtedy to było ogromne zainteresowanie tematem, teraz mam wrażenie słabiej znacznie.. też jak małż sprawdzał w statystykach google to mocno digital scrapbooking poleciał w dół...
      Odnoszę wrażenie, że więcej jakoś realne scrapbookingu, ale może mi się tylko wydaje?
      Anetko, a jak czujesz to próbuj, cokolwiek... Jak chcesz udostępnię Ci wszystkie moje zestawy - może coś dla siebie wybierzesz:D

      Usuń
  3. Banerek śliczny ja bym nic nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie zakątki. Są takie przytulne. A banerka nie ruszaj, cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Banerek mi się również podoba, zooostaw! :D Chyba, że masz na niego pomysł. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczna i przytulna nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj oby było Cię jak najwięcej !! :) 6 lat ?! Gratulacje !! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem że masz już staż robiący wrażenie :) super , banerek jest super nie zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Banerek zostaw, bo jest bardzo ładny :) Gratuluję prawie 6 lat bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja blogje tyle samo plog jet sypatyczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna nazwa bloga i przepiękny banerek! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że masz takie swoje małe przytulne miejsce w sieci - gdzie do tego my możemy jeszcze zaglądać! :) Miejsce jest Twoje, więc nazwa w pełni adekwatna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)