25 grudnia 2014

Zdrowych, spokojnych...

Witajcie,

Po kompletnym niewczasie... Jednak od lipca br. wydarzyło się wiele... dobrego i wręcz przeciwnie... Kto z Was bywa na Kosmetycznej Wyspie, zapewne wie...
Ale też nie czas na smutki... A na spokój, nic nierobienie w rodzinnym, bezpiecznym gronie... I tak też spędzamy ten leniwy czas... Ze spokojem kompletnym, nie pamiętam kiedy aż tak się obijałam, jeśli obrabianie zdjęć za takowe mogę uznać :P Ale już na pewno mogę doń zaliczyć, stoicki spokój i czas jaki mi przy tym towarzyszy... I to jest ten potrzebny mi na co dzień luz...

Brak gonitwy dnia powszedniego - tego też Wam życzę w te Święta... Jak również dobrych smaczków, dobrych filmów czy bajek z pociechami, dobrych gier i wygranych:P...

A poniżej kilka migawek z naszej historycznej Wigilii, szykowanej na tzw. "ostatni gwizdek"...











Czy na Waszej Wigilii popijacie wino?
A w Nowym Roku, myślę m.in., o cyklu wspomnień z Majorki, kolejnych przepisach - jeśli oczywiście macie ochotę... A może coś innego byście widzieli w Zakątku? - dajcie proszę znać - mam nieodparte wrażenie, że Zakątek przechodzi ciągłą metamorfozę;).


pozdrawiam świątecznie

10 komentarzy:

  1. u nas winko czerwone jest, symbolicznie i własnej roboty :)

    kochani, niech te święta będą najwspanialsze i pozostawią cudowne wspomnienia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana... no my też wiadrami nie pijemy;) - ale żałuję, że nie własne...

      Usuń
    2. Ja tam mogę i wiadrami jak dobre :)
      Do kolacji wigilijnej piję barszczyk albo kompot z suszu, a winko jak już zalegnę na kanapie :)

      Usuń
    3. hahaha Anula z Tobą i beczkę wypiję, choć niekoniecznie wina, bo ja w ogóle je średnio lubię...
      Kompot z suszu ♥

      Usuń
  2. Pati Kochana! Życzę Ci żebyś w te święta dała radę odpocząć tak na cały rok od razu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, by wszystkim tak się udało Żaneta... Niedawno mieliśmy urlop, a mam wrażenie, jakby to było 100 lat temu ;)

      Usuń
  3. Wesołych, pełnych uśmiechu, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co prawda to ostatnie minuty Świąt ale życzę Ci kochana ciepła i oparcia wśród bliskich każdego dnia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)