22 października 2015

Sernik Babci z wiśniami

Witajcie,

Smiem przyjść z prostym przepisem na szybki Sernik, co w przypadku serników ogólnie jest nie proste;) Nazwałam go Sernik Babci, bo przepis mam od mamy, czyli Babci mojego Syna - na pozór może się zdać skoplikowane:P
Zatem do rzeczy...


800g jogurtu greckiego
4 żółtka
4 białka na pianę
1/2 szkl oleju
1/2 szkl ksylitolu lub cukru
2 budynie waniliowe
1/2 lyzeczki kurkumy dla koloru


Składniki (poza pianą i kurkumą) wymieszać razem, np. łyżką.  Dodać pianę z białek i kurkumę i znowu wymieszać. Dałam do tortownicy 20cm. Piec w 180°-200° dobrą 1h, a nawet do 70 minut. Urośnie wyżej, ale potem opadnie:P Podawać z wiśniami, a lepiej z drzemem wiśniowym - dziękuję to wszystko:)...




Smacznego i pozdrawiam!


14 komentarzy:

  1. Wygląda po prostu pysznie. Muszę się powstrzymywać, żeby nie polizać monitora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go muszę wypróbować, bo z mojego ulubionego cyklu "jak zrobić i się nie narobić" :D
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Namówiłaś mnie!
    Ja, ciastowa pierdoła, umiejąca upiec tylko murzynka dla idiotów, odważę się i spróbuję zrobić ten sernik!
    To będzie wydarzenie :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie się cieszę... to najprostszy i n ajszybszy sernik świata na dziś ;)
      pokaż proszę potem:D

      Usuń
    2. Ok :) ale tylko jak mi wyjdzie :DDD

      Usuń
  4. ale szybki i prosty przepis, a wygląda obłędnie, zrobię z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  5. Sernik bez sera? Super jako ze u mnie z serem ciężko wiec kopiuje twój przepis i będę próbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Sernik bez sera? Super jako ze u mnie z serem ciężko wiec kopiuje twój przepis i będę próbować ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo:)